2 talentvolle jonge advocaten kiezen voor N-VA Wetteren

Op 9 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Wij stellen voor:

Bruno Van Cauwenbergh en Michael Bracke
 2 talentvolle jonge advocaten kiezen voor N-VA Wetteren.

Ze willen hun kennis en enthousiasme graag ten dienste stellen van de Wetterse bevolking.

Bruno is sinds enige jaren inwijkeling in Wetteren maar heeft er een bijzondere band mee. Hij is samenwonend in het centrum, papa van 2 zonen en eveneens ‘plus-papa’ van nog een zoon en dochter.

Vanuit zijn vakkennis en expertise in ruimtelijke ordening, milieu-en stedenbouw, agrarisch/para-agrarisch recht en pacht is Bruno ervan overtuigd dat hij een duidelijke meerwaarde kan bieden voor de verdere ruimtelijke ontwikkeling en omgevende milieufactoren zodat het voor iedereen prettig vertoeven wordt in Wetteren.

Advocaat en muzikant Michael Bracke heeft een bijzondere band met Wetteren. Hij voetbalde er bij de jeugd van Standaard Wetteren en doet nog regelmatig aan hardlopen in het Speelbos.
 Hij volgde muziekschool te Wetteren en speelt nog steeds viool in het strijkorkest Arabeska. Michael is samenwonende in de wijk 'Den Blakken' en is vader van een 4-jarige dochter.
 Hij is bedreven in onder meer het burgerlijk, straf- en verkeersrecht en is jeugdadvocaat, schuldbemiddelaar en houder van het getuigschrift 'bijzondere opleiding Cassatieprocedure in strafzaken'

Samen zullen zij met N-VA Wetteren zorgen voor een goed bestuur met een klare kijk op de steeds complexer wordende samenleving!