Gevestigde Wetterse waarden & ondernemers – vol enthousiasme bij N-VA Wetteren

Op 29 mei 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Peter Blancquaert is 56 jaar en werkt al 28 jaar als ruitenwasser in Wetteren en omstreken. Met een glasheldere kijk op de zaak zijn de kwaliteiten, de grieven en de noden van onze gemeente hem wel bekend.

Als OCMW raadslid kent hij de troeven en de uitdagingen van onze gemeente als geen ander. Door de dagelijkse contacten met alle inwoners, van arbeiders tot gepensioneerden, van winkeliers, ondernemers, ceo’s tot studenten, hij weet wat hun bekommernissen, zorgen en en verzuchtingen zijn. Voor al deze mensen wil hij de spreekbuis zijn en zijn inzichten over deze kwesties gebruiken om onze gemeente en gemeenschap aangenamer, gezelliger en veiliger te maken.

Willy Rawoens is een geboren en getogen Wetteraar, hij is zelfstandig tandarts sinds 1975 en nog steeds professioneel actief. Voor NV-A Wetteren zet hij graag zijn tanden in onderwerpen omtrent leefbaarheid, zoals mobiliteit, horeca en winkelactiviteiten. Hij is ook begaan met alles wat gezondheid en verzorging aangaat, ook in de sport. Hij is gewezen voorzitter en oprichter van de vzw Racing Tennis Club.

Norma Van Der Stuyft groeide op in een land-en tuinbouwbedrijf in de groene, landelijke parel van Wetteren, Westrem.

Ze is geboren op 28 mei 1963 en na haar middelbare studies in Sint Gertrudis te Wetteren volgde ze zes jaar universitaire opleiding voor dierenarts.

In die kwaliteit zet ze zich, reeds meer dan dertig jaar, in voor het welzijn van de dieren en hun baasjes. Het is dan ook evident dat ze de noden en de verlangens van de land- en tuinbouwers ter harte neemt.

Als geboren Westremse vraagt ze meer aandacht voor de deelgemeenten en deelwijken van Wetteren, die teveel en verweesd aan hun lot worden overgelaten.

José Sprangers is een gewezen atletiek topsportster die als kinesiste een schitterende carrière heeft uitgebouwd in Wetteren. Zij is actief in de sociale huisvesting en is zeer begaan met onze mindervaliden. José is nu nog actief in het volleybal en de Wetterse sportraad.