Nieuwkomers

Op 8 september 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

Wist u dat we nog een paar kandidaten voor te stellen hebben? hier zijn ze...
Glenn Coessens is 32 jaar, busschauffeur en hobbyfotograaf, hij woont in Massemen. Hij heeft gevoetbald bij Massemen en Kwatrecht en na zijn voetbalcarrière is hij beginnen fietsen. Hij woont samen met zijn moeder na het overlijden 12 jaar geleden van zijn vader. Hij volgde lager onderwijs in de Vrije Basisschool Massemen, en secundair onderwijs op Scheppers, richting bouw.
Zijn ambities bij N-V...A Wetteren zijn om zowel de recreatieve en de officiële sportactiviteiten in de kijker te zetten en zo Wetteren terug meer op de sportkaart te zetten.

De eerste straffe madam in het rijtje is Sabine van Cauwenberge. Als dochter van een fabrieksarbeider en een fruitbewerkster is ze grootgebracht met de Vlaamse normen en waarden. Tewerkgesteld bij OCMW Oosterzele in de thuiszorgsector, waar haar passie mensen helpen is en luisteren waar er problemen zijn. De bezorgdheid voor senioren van hoe het verder moet als ze niet meer zelfstandig kunnen thuis wonen en wanneer een home te duur is, zijn voor Sabine belangrijk. Waarden en normen waar onze grootouders en ouders voor gezwoegd en gezweet hebben mogen we niet uit handen geven.

Kristine Seghers 58 jaar, woont ‘op Gransvelde’ en werkt als huishoudhulp. Ze is samenwonend, heeft 2 zonen, 1 dochter en 4 kleinkinderen. Deze zijn dan ook haar grote trots. Mede door haar job zijn sociale contacten voor haar heel belangrijk, ze luistert graag naar wat er onder mensen leeft, en staat altijd klaar met helpende handen. Ontspannen doet ze het liefst met een goed boek of een lekker etentje.

De laatste dame in de rij is Kris Driesen, ze werkt als management assistent bij PTS NV in Sint-Niklaas. Ze is de trotse moeke van Lieven, Joris, Hanne, Bart, Marijke en fiere oma van Matteo en Marthe. Ze is een gedreven persoon die zich meer dan 100% inzet voor eender welk engagement. Haar oudste zoon is journalist en verplaatst zich - bewust - enkel per fiets. Daarom vraagt ze meer veiligheid niet enkel voor de zwakke weggebruiker, maar ook voor veiligheid op het werk. Ze vindt het als Vlaming belangrijk dat we het Vlaams bewustzijn terug goed aan onze kinderen en kleinkinderen doorgeven. We zijn Vlamingen en daar mogen we zeer trots op zijn. Haar keuze voor N-VA is eigenlijk de enige juiste keuze die ze kon maken.